Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie powstała w 1998 roku. Izba jest dobrowolnym, nie dotowanym przez instytucje publiczne stowarzyszeniem według prawa polskiego. Obecnie liczy ok. 170 członków i zrzesza większość firm szwajcarskich w Polsce.
Misją Izby jest budowa sprzyjających warunków dla rozwoju polsko-szwajcarskich kontaktów gospodarczych. Nasze cele to:
– Wspomaganie działalności biznesowej firm członkowskich (networking)
– Reprezentowanie szwajcarskich inwestorów w Polsce i polskich w Szwajcarii
– Promocja i wspomaganie polsko-szwajcarskich stosunków gospodarczych, współpraca z innymi izbami bilateralnymi oraz z polskimi i szwajcarskimi organizacjami biznesowymi
– Kształtowanie pozytywnego wizerunku inwestycji szwajcarskich w Polsce i polskich w Szwajcarii.”
Nagroda:
Tematy:
swissstandards.pl
- Lojalność wobec pracownika jako element motywujący.
- Wartość zaufania w obrocie gospodarczym.
- Implementacja i egzekwowanie good corporate governance.
- Zasada zaufania do organów władzy i administracji w aspekcie ekonomicznym.
- Wartość zaufania do obywatela w postępowaniu administracyjnym.
- Egzekwowanie good corporate governance w małych i średnich przedsiębiorstwach.
- Znaczenie marki i kraju pochodzenia technologii w percepcji klienta jako element procesu decyzyjnego i decyzji zakupowych na przykładzie szwajcarskich marek.
- Dobre praktyki w procesie obsługi klienta jako element budowania lojalności na przykładach różnych branż.
- Promocja zrównoważonego rozwoju w marketingu szwajcarskich firm jako element wpływający na decyzje zakupowe klientów w Polsce.
- Definicja jakości w reklamie na przykładzie szwajcarskich producentów materiałów budowlanych.
- lub dowolnie sformułowany temat promujący szwajcarskie standardy.